nuff header

Tuesday, January 3, 2012

2 mesej itu.

terima 2 mesej dari akak aku. simple mesej itu, namun cukup untuk menyentuh perasaan seorang aku.....

mesej 1 :

"Qiah tiok rindu ko mung, hehe "

mesej 2 :

"Male, huhu - die nyanyi lagu baru, 'lagu ngoh', die reka sdiri, berjeruk air mata".


2 mesej yang aku terima dari akakku. menceritakan perihal Qiah, adik aku yang paling bongsu. Fatin Faqihah nama diberi. cantik, sedap didengar. cute, macam die la.

Fatin Faqihah, atau nama yang kitorang dok panggil, Qiah, memang macam tu. senang sangat nak nangis. kecik2 lagi dah pandai nangis. ada sekali tu, bile die dengar lagu Shahir, 'kebahagiaan dalam perpisahan', teresak-esak Qiah nangis. terkejut gak kitorang satu family masa 1st tu. last last, baru tahu sebab die nangis. hehe

"rindu ko shahhir"katanya.

Qiah oo Qiah. itulah karenah adik aku sorang tu.

Qiah,
nati ngoh kelik deh,
dop lamo doh ney,
nati abih exam final ney ngoh kelik,
kito gi deghak deh,
kito gi make kfc deh,
kito gi main tame deh,
kito gi pata deh.
Qiah,
ngoh rindu ko Qiah jugok.

love u dik.

3 comments:

Sebiru Hari Ini© said...

'berjeruk air mata'
Kawe ingt jeruk buoh..haha

hamzah ian said...

HAI BANG.. HEHEHEHE

Sebiru Hari Ini© said...

gile ape hamzah ian ni..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...