nuff header

Friday, September 23, 2011

you came from kelantan and don't have any question?

"where are you from?" he asked.

"ke..lan..tan. kelantan".....

"you came from kelantan and dont have any question? so, what are you doing here. just stay at kelantan ", kata seorang lecturer(sengan nada 0.76% bergurau)...

aku...

aku......

dan aku.....


terpinga - pinga.

memang soalan tu khas ditanyakan khas kepadaku. yup. hanya insan yang istimewa sahaja soalan ini ditanyakan. seat aku pada waktu itu bukanlah di barisan paling hadapan. dan, bukan juga barisan paling belakang. tapi, mengapa aku?? mengapa insan seperti aku yang menjadi mangsa pertanyaan yang bertanya tengtang asal usulnya aku. cet ! memang aku insan terpilih ! nak gelak sket (hahahaha)

punca?? yup, punca ataupun sebab aku mendapat soalan cepu emas itu.. mungkin disebabkan perbuatan aku iaitu memandang lecturer dengan muka yang penuh dengan konsenterasi ! yup. pada waktu itu, memang aku pandang lecturer yang tengah memberikan syarahannya itu dengan penuh dedikasi ! aku pandang je beliau dengan mata yang bersianar- sinar. almaklumla, orang cakap, in class, pay 100% attention right. so, thats what i did ! hahaha

serius beb ! asyik je aku dok dengar die bersyarah tu. tambahan pula time kelas dah abis. and, my dear lecturer merumuskan pelajarannya pada hari ini. dan ketika itu lah.......

" where are you from?", he asked..

"kelantan".....

kah kah kah (deraian classmate aku. cess kurang asam korang seme ! )

cheers !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...