nuff header

Wednesday, June 22, 2011

tinta da0s =)

emm lame sudah aku tak meng'update' blog bermusababkan banyak perkara. ceewah. pandai pulak aku hek2 so, pada waktu malam yang indah ini, yang mana perutku kekenyangan, suara azan(isyak) yang sayup2 kedengaran, aku menekan butang2 keyboard laptopku, mencuba sedaya upaya agar dapat mengupdate blogku yang penuh dengan sesawang.
wahh panjang sungguh ayatku ! ces! hehe sekarang ini, tidak kurang dari satu(means banyakla tu) perkara yang bermain di benakku ! antaranya ialah peperiksaan akhir semester( final exam test! ).

aik ! dah nak final exam dah? aku rase baru je aku masuk sini. rase macam semalam je aku cek in kat bilik ney( boHonG !). so, daripada semester ney, daripada 2 matapelajaran yang aku amek semester ney, apa yang aku dapat hah? emm let me think! ahh tak payah nak pura2 fikir! ko tak penah pun fikir kan kan DaOs ! takyah tipu hehehe

semester ini, aku mengambil 2 matapelajaran iaitu 1. nOnMetallic dan 2. tHermoFluidS. 2 matapelajaran/subjek ini memang amat mencabar terutamanya subjek yang pertama tu, NonMetallic! er aiseh .. tersilap. subjek thermofluid lagi mencabar! nonmetallic pun apa kurangnya! yang penting, both of them adalah ilmu ! ilmu tu bro! hehehe

takpayah aku nak mengarut panjang lebar disini kerana di dunia nyata, aku harus mengulangkaji pelajaran seawal yang mungkin ! emm ada beberapa hari lagi hehe boleh ! aku boleh! ceewah da0s memberikan kata2 semangat untuk diri sendiri !
~peAcE =) ~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...