nuff header

Wednesday, June 15, 2011

saya geram sungguh !

cesss geram sungguh aku. aku+kami, kitorang yang bermain badminton tadi, adalaa dalam 8 orang gitu, memang berasa dan merasakan amat geram sekali! bukan apa. berebut port bermain badminton !

nak kata berebut tu takla. kitorang dah main lame da, bukan nak sangat pun main tambah2 badan pun terase la jugak letihnya. main tadi, dalam pukul 0300pm la jugak. then sampaila 'diorang' datang dalam pukul 0515pm gitu la. 

'diorang' yang aku maksudkan di atas ialah geng2 staff! hee geng staff ney memang la slalu main petang2 ney. kat kaed ke, kat ruqayah ker, memang port diorang main lepas waktu kerja. kitorang sebagai student ney memang paham sangatla =) peace! memang bagi je terus kalau diorang datang. memang paham dan tersangatla paham !

yang menjadi masalah nyer, dalam geng2 diorang tu, datang2 je sorang ney, di jerkahnya kami! tu yang wat aku geram tu! bola tangkis yang dilambung cantik oleh pihal lawan memang tak dapat aku smash! sebab kena jerkah! err thats not the point daaa! haha the point is, takyah la nak jerkah. cakap biase2 suda. kitorang paham la bang. then, sempat lagi tu die nak suruh aku pasang net diorang. kalau kena kat orang lain, memang tak masuk blog ney. dah kena kat aku yang diorang paksa pasang net, memang aku ngomen2 je dalam blog ney hahaha last2 aku tinggal je net diorang kat situ ! ces! hehe

harap2 diorang tak baca la entry ney ! (cess macam la ada orang nak baca ! haha ) okes la! nak cao ! lots of things to do ! 

p/s : segala ngomelan di atas tidak perlu di bawa ke hati. saje je nak tulis da takde benda nak ku tuliskan di sini =) selamat petang......... kawan =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...