nuff header

Saturday, October 8, 2011

Hari sabtuku.


Moh moh kite! Hee sedang aku dok bersenang lenang ney, nak jugak aku update blog yang kelihatan seakan-akan bersawang! Bukan setakat sawang, sarang labah-labah, sarang lembu kobau pun ado ney!




Pada waktu dan ketika ini, dengan kipas yang berputar membawa angin lembut, suasana pagi yang redup (0930 pagi sekarang ney), memang membuatkan mata aku berat. Mengantuk je macam nak tido je ! namun aku gagahkan jari jemariku menekan lembut keyboard laptop ney! (ceewah, sudah pandai rupanya aku bermadah punjangga).

So, today! Seperti yang kita tahu la, memang hari sabtu. Takde dah hari lain selain hari sabtu ney. Hari ney je. Sebenarnya, pagi ney ada la kawan-kawan ajak main futsal. Aku pun turun la, pergi ke tempat futsal tu. Siap pakai kasut futsal dah (yang berjenama nike, bukan siam punye ye!). turun punye turun punye turun, takder orang bro! alaa , yang ada hanya segelintir sahaja. Lebih kurang 6 orang je tadi yang turun. 6 orang tu termasuk aku la, kalau aku tak dikira , maknanya 6 – 1 = 5 ! ha ah, 5 je kalau aku tak dikira. Pandai jugak aku ney. Hehe

Pagi ney, memang tak dapatla aku nak bermain futsal dengan sahabatku. Dah la petang-petang jarang sangat da aku turun bermain, tambahan plak keadaan yang selalu hujan pada waktu petang dan juga kelas aku yang selalu habis lambat, memang tak dapat la bermain futsal . (huh, alasan yang begitu munasabah sekali !).

Itulah ceritanya tentang pagi sabtu ney. Jadi, pada hari ini, memang ada lagi program-program atau plan aku. Lepas ney rasanya nak menziarahi mak sedare aku kot kat sri Gombak tu. Insyaallah. Then petang ney, memang ada program SERUMPUN yang dianjurkan bersempena dengan CONVEST11! Tak dapat nak huraikan dengan panjang lebar program ney ye. Ceewah. Hehe  harap semuanya berjalan dengan lancar dengan izin Yang Maha Esa. Amin. Selamat bersenang lenang ye di hari sabtu ney !

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...