nuff header

Tuesday, June 7, 2011

selamat pengantin baru !

SeLamaT pEngAnTiN BarU -> aYoH mAey !

selamat pengantin baru! buat bapa saudaraku =) 
but, for this entry, da 2 kali aku try upload gambar 'raja sehari' ney, tapi server dok reject! ahh frust! hee

forget about that hee
skali lagi ! selamat pengantin baru ! semoga kekal hingga ke anak cucu!
pada 5 JUN 2011, majlis yang diadakan di perak, di rumah pengantin perempuan, memang amat meriah sekali. majlis yang berlansung dengan lancar sekali! thanks god! rombongan dari pihak lelaki (termasuk aku, walaupun sampai lambat haha) lebih kurang 6@7 buah kereta(termasuk mpv, van seme2 la)! memang best yang teramat dapat jumpe sanak saudara di majlis keramaian begini! 

rombongan dari KelAnTAn bertolak pada hari sabtu lagi, iaitu pada 4jun, bertolak pada awal pagi, dalam lebih kurang pukul 9am gitu la. dan rombongan ini sampai di perak mengambil mase lebih dari yang sepatutnye ( sepatutnye tu bape jam??? hee) .. then , sesampainye di sana, chalet/homestay telah disediakan dekat dengan rumah pengantin perempun, jadi memang rombongan dari kelantan ini akan bermalam disitu. thanks to pihak perempuan kerana telah menyediakan penginapan tersebut! thanks! 

di majlis perkahwinan tersebut, kami menerima layanan yang amat istimewa dari pihak perempuan. majlis dilakukan secara sederhana, tapi amat meriah. banyak gambar2 yang di'snap'! unfortunately takleh lak nak upload kat sini! warghhhh hee majlis akad nikah diadakan di masjid lebih kurang jam 8am di surau berdekatan dan majlis persandingan pada lepas zohor! pengantin mengenakan pakaian yang bertemakan kaler emas! gold! memang nampak gaya raja ! sememangnye raja sehari! pasangan yang amat secocok sekali! amat secocok! skali lagi.. amat secocok cocoknye!!! congrate ayah maey!

kalau ada gambar lagi seronok nak cite kan2. hee alasan betui. so, dalam lebih kurang pukul 4 petang tu, rombongan dari kelantan bertolak pulang, kerana perjalan jauh yang perlu ditempuhi ! 
aku ? aku pun balik gak, balik gombak,.. nak balik kelantan ! waaaa hee so, after bersalaman dengan family aku, semua balik ! meninggalkan pengantin lelaki di PerAk!
nnti, khamis ney, 9 Jun 2011, 'bekwoh' di rumah pengantin lelaki lak! tapi aku tak balik kot.. huhu sedey.. 

ayoh maey! selamat pengantin baru!

   



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...