nuff header

Friday, June 3, 2011

bile da ujung minggu...

hai hai hoho hehe kahkah koh! haa tengok tengok... macam ney la kalo da takde orang kat bilik. hee ney nak cite ney. cerite ujung minggu ney ha. shhhh.....skang ney, kedengaran bunyi kipas je, then, kalau aku tutup kipas, dapatla dengar bunyik cengkerik.. plus, kalo aku tutup mulut cengkerik tu, tutup kipas, memang sah takkan bunyi pape!

senyap kan.. meeemaanggg senyap terus. camni la keadaan kalo da ujung minggu. kosong terus kampus ney ( kampus la plak haha) kafe kosong, mahallah kosong, bangunan akademik lagi la kosong + senyap + sunyik! tapi bukanla kosong terus, cumenye, peratusan umat manusia di dalam kampus ( kampus lagi hehe) ini akan berkurang. apabila dikira, kalkulator saintifik casio fx-570MS tidak diperlukan,hanya boleh dibilang dengan jari kaki dan juga tangan! kehkeh

selain daripada itu juga, bukan sahaja bilangan pelajar yang berkurang, bilangan kenderaan juga berkurang. motosikal, kereta, akan berkurangan. taktaula ke mana menghilang. 

oh no! damn! sheet! tak tau da nak tulis ape neh! kah kah

so what???! mase untuk melayan pirate of the karribin! =)

2 comments:

Faaizz d. Zul said...

ghsvdnbjkdjsfcyhudvtkgebgjghbgvxchg


saje gua spam
har har har

yusazie said...

cess lu memang nak kena hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...