nuff header

Friday, June 3, 2011

currently at biLaL kaFe

wah wah wah.. macam twitter la plak..currently currently hee.. skang ney memang kat bilal.. bile nye kafe. sedang bersenang lenangnya di pagi hari jumaat yang indah ini. da kat kafe, i bought hot milo, just RM1.20. tambah2 yang buat bancuh air tu adalah pakcik yang pakai kain key kat kepala tu. memang takbest MEleTOp giler die wat! memang best die wat air! mcm my lovely makwe wat air kat aku hehe then, angkut air, ada laptop and also cloud9 nye snack ney, best dok layan internet! bertemanka hanset nokia c5 aku yang membolehkan aku snap snap dan snap gambo haha i LoVe U my swEEt hanset! you make my life easier.. thanks GOD! =)

setelah aku bangun, dan menghabiskan mase beberapa lame di depan laptop ney, timbul keinginan untuk jogging! wah, cantik cun betul ayat aku yerk! dalam 740am, aku pun pergila berjogging dengan senang hatinye! best woo joging pagi2.. "pusing Uia, pusing pusing..." hati kecilku berkata kata. aku pun jog la round uia. by the way, dgn stamina kucing tua ney, memang tak berape larat jugak la aku nak pusing UiA ney,.. so, i chose shortcut. hehe the shorter the cut, the better haha dengan berbekalkan handset and earphone, joggingla aku dengan hati sukeria! thanks to hanset ku dapat gak snap snap dan snap gambo! haha 


tangge yg dari padang ali tu
dalam mase aku berjogging itu, tercabutla tali kasut aku. jeng jeng jeng.. here it is hee

tali kasut tercabut, ceh
dan bilamana tali kasut tercabut tu, ney la yang aku snap hahaha bijak sungguh aku ney kan hee

mase tengah ikat tali kasut, pemandangan di sebelah kanan...
pandangan hadapan mase ikatan tali kasut berlangsung

wakaka crew bro! hee so, thats all la pagi ney. aku nak gi tido la ... nak tido nak tido.. badan kite kena rest =)

p/s : kasut tu hadiah dari insan yang terrsayang hee

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...