nuff header

Wednesday, June 1, 2011

tHe ReaL Engineer =)

mase kecik2 dulu, aku bercita-cita mahu menjadi seorang doktor.

kate mak... "ngoh nati besar jadi doktor deh.. nati ngoh besar buleh jago ma buleh wi ubat ko ma", kate mak aku. hee
tak ingat sangatla cane ayat die, yang penting mesej die lebih kurang macam tu la. and then, dari saat tu hinggal la sekarang tingkatan 5 kot, aku dah ubah impian aku untuk menjadi ultromen insan yang berguna selain daripada doktor.. sbb, bagi aku, doktor ney banyak kena baca. banyak kena hafal sedangkan aku ney bukan rajin sangat pun nak study haha actually, it is not easy to become a doctor. so, those who doctor-will-be aku respect =) congrate to you all in campus kuatan.
eh, tengok title of the entry kat atas tu per?? pasal engineer kan. tapi aku dok melalut pasal doktor plak...skang bia aku cite pasal 'the real engineer"... uwarghhhhhh (menguap sambil tutup mulut) bro, lain kali la aku citer, aku ngantuk+mate berat sebelah+katil memanggil.. hee coz blahzz =0

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...