nuff header

Monday, June 13, 2011

playing futsal

playing futsal, is my hobby! i cant live without it . believe it or not? hee bercerita mengenai bermain futsal ney, aku ney baru je lepas bermain futsal, semasa aku sedang menaip ney, pukul 1123pm. dah nak tengah malam, dah nak pagi da pun. lame da aku tak main futsal ney. memang da beberapa minggu da aku tidak menyentuh bola futsal dengan ibu jari kaki, mahupun dengan tangan. sekarang ney memang aku dok main badminton je dengan kawan2 aku.

yup. kat sini, there are geng kaki futsal dan juga geng jari telunjuk badminton. hee and seriously, dah lame aku tak main futsal. thats why, bile kawan aku ajak main pukul 0900pm. malam.. aku tetap nak main gak. ceeaa haha semangat kot. futsal best brooo! 

sambil aku menaip ney, actually aku 'menogok' air masak, air masak yang handmade(asrama made) yang aku rebus sendiri dan aku sendirik yang isi dalam botol air mineral dan ada juga botol 100plus yang berukuran 1.5liter. haaa da0s, da lari tajuk da hee

berbalik kepada sukan permainan futsal ney, this game is not individual game. bukan sukan individu. 'buke suke ssogghe'(kalau ditranslate ke bahasa kelantan). i mean, futsal ney, sehebat mana pun seseorang tu bermain futsal, kalau tiada teamwork, memang kucalanar la. hehe memang permainan akan tidak seronok atau tidak best. ceewahh macam pengurus pasukan la plak. hee so, bermain secara berkumpulan amat penting selain daripada kemahiran2 asas yang lain seperti pass bola, cara tahan /terima bola, shoot dan sebagainya. teamwork, merupakan satu asas dalam permain futsal ney. same la dengan bola sepak pun kan. thats it! 

akhir kata, memang aku tak larat(dengan kata lain -> malas ) nak menaip da. hehe aku nak mandi and bersiap nak tido. so friends, play futsal, pakai kasut. jangan tak pakai untuk kepentingan bersama hee

2 comments:

faaizz d. zul said...

futsal jom!

dak os said...

cess aku ajop mung tokse main hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...