nuff header

Thursday, March 3, 2011

damn.....

damn! what the... hell slow!!
ish ish ish kasar betul bahasa sape la tu kan kan...

actually... tu la yang disebutkan olehku.. dalam hati la. sbb perkataan yang keluar dari mulut aku adalah yang manis2 blake hehehehe memang jahat kan.. ish, tak elok kan dok merungut camtu. macam tak bersyukur jer.. haa tau takpe. so kids! dont do this at home!

bukan ape... all of this happen petang tadi. mase pre registeration.. biasela uia kan. hee the system is really really great.. sampaikan timbulnya masalah section no available, not offered la, lambat la, macam macam!!!! hee macam marah betul da ney hahaha

wat punyer wat punyer wat.. and lastly syukur la gak. dapat gak 14 jam kredit(for long sem 3rd year).. walaupun kena add lagi 1 sucject.. kalo tak sikit sangat tu. and, berita yang amat menggembirakan ialah aku terpakasa extend mase pembelajaran aku kat sini for 1 semester! wahhh menarik! hahahaa

as conclusion... kalo ada yang tak paham apa yang aku tulis tu, harap maaf..sebab memang bukan niat aku nak wat korang paham. apa yang penting aku nak memahamkan diri aku yang sememangnya kurang paham lagi dan mempunyai kefahaman yang rendah lagi dalam hal hal ini tidak sepertimana bahasa melayu kefahaman mase aku skolah rendah dulu..eh ada paham??


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...