nuff header

Friday, February 25, 2011

blog oh blog!

hahahahahahhahahahahahahhaaa wah panjang giler aku gelak! amek ko! hee bukan aper. kesian kat blog ney. lame sangat tak update! memang berhantu... takott haha

aduu.. baru je bersemangatnak posting kat blog ney(konon semangat hehe), internet slow la plak! haha skang ney macam biasela, sebagai seorang student yang mempunyai sahsiah yang tinggi, waktu malam sebegini tidak akan dibazirkan olehku. aku akan berada di library dan akan mengulangkaji pelajaran! (waaahhh memang terbaik!!) actually tak pon! hee sori sori termenipu hee =)

skang ney, dok surfing internet je la.. ney pun sekejap je kot. sebabnye pasni aku nak tengok bola kat padang. tak silap aku la, team engineering lawan malam ney! caiyok caiyok! menang ea korang! aku sentiasa sokong korang sbb aku tak layak nak masuk padang nak tolong korang menang haha gud luck my friends!

kena gerak dah neh! kang abis lak kang game diorang. rugi lak aku! haha yeis=)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...