nuff header

Wednesday, January 19, 2011

wednesday petang..

skang ney, tengah update blog la lol! hee waa da bersarang labah2 da blog neh. sudah lame aku tidak update blog ney kua kua kua

emm, so what??? blog aku so suke hati aku la. haa jahat jahat. tadaa lupekan. actually, aku tak tau ape nak tulis petang ney. aku tak tau. memang tak tau! siuss hahahaaa

malam ney, macam biasela kan, rabu malam, ada 'parenting'. tau tak ape tu 'parenting' neh?? haa kan dah kate tak tau. ney ialah subjek yang wajib diambil oleh student kat sini, untuk lulus dan graduate dari u ney! so, parenting tuu, its all about parenting. kekeluargaan. cane nak jadi ibu bapa yang bertauliah. so, pasni, aku akan jadi salah seorang bapa yang bertauliah hahaaa

so, thats all guys. saje nak membebel petang2 ney! adios amigos!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...