nuff header

Tuesday, June 15, 2010

update blog!!!

ai... susa betui la nak update blog neh.. he2 ni aku nak merapu neh.. nak jugak merapu dan merapu lagi wakakaa...
skang ni musim piala dunia.. orang cakap musim tak tido malam... tapi.. tapi kan... aku tak sempat lagi nak tengok match bola neh.. dok sibuk ngan exam.... tadi baru abis satu exam.. tinggal lagi satu.. yeaahhh...nnti nak tengok bola puas puas wakakakaa... speak about bola neh.. musim ni aku pilih argentina.. sebabnyer... sebabnyer ada messi.. aku suke tengok die bawak bola.. ceaaa memang bestla argentina.... then lain2 team  yang aku sokong ialah england.. and brazil.. ai...tak sabar betul la nak abis exam ni....
papepun.... bola2 jugak... semayang jangan tinggal yer.. he2 terutama subuh tuu(ceaa pandai sungguh aku)...
adios amigos!!! selamat tengok bolaa!!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...