nuff header

Thursday, June 17, 2010

yeaaaa aku bebassss!!!!



alhmadulillah.... start gak cutiiii... abis suda exam... huh lega... ringan kepala aku... waaarrghh rase nak melompat jer.. balik kampung malam ni.. alhamdulillah.. balik jugak akhirnya......

ceaa.. merapu sungguh... tadi aku baru je abis exam last.. dynamics... ok la gak.. then yang paling penting... aku rase macam nak terbang jer... rase tenang sangat setelah seminggu berhempas pulas untuk exam neh... dan malam ni aku mau balik kelantan!!!! yeaaaa malam aku naik kereta api balik kelantan.. tak tau la nape aku lagi suke naik kereta api.. maybe sbb murah kot.. hek2..  12jam tu kena duduk dalam kereta api.. punyela lame berbanding dengan bas.. ah.. yang penting esok aku sampai umahh.... yeaaa ceaa macam budak2 la plak he2

pasni kat uma memang takleh nak online da..kat umah aku takder internet.. so .. memang la takleh nak update blog.. nak blogwalking n macam3 la.. 3 minggu aku cuti... lame tuu... rindunyer kat family!!!! see my family tomorrow!!! ni nak ngemas... adios!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...