nuff header

Monday, January 2, 2012

nice view.

eh, betul ke ICT building orang panggil. ah ikot lah aku nak panggil apa. di UIA gombak ney, ada satu bangunan yang baru sahaja siap, untuk pelajar-pelajar ICT yang selama ini, kalau tak silap aku, menumpang di EDU building. kalau tak silap la. kalau silap, memang kena tempeleng aku ney haha

ney aku nak tunjuk gambar pemandangan yang indah yang baru je aku ambil beberapa minit sebelum maghrib pada 1 januari 2012! selamat tahun baru ! ceaa sempat lagi nak ucap tu haha happy new year 2012!


balik kepada tajuk entry ney, sila sila, tengok gambar yang aku ambil menggunakan kamera handset nokia c5 aku yang murah tu jer. memang best la ! very beautiful scene in UIA. tenang je rase aku tengok pemandangan ney, tenang melihat keindahan ciptaan Tuhan, tenang melihat kehijauan pokok pokok, tenang melihat suasana suram matahari terbenam =) ceewah!

bhp gas station.






eh, tange sapo dop tau haha



this is it !






pemandangan di kala senja





p/s : like taking picture.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...