nuff header

Saturday, May 21, 2011

aduh aduh aduh.. nate nyamuk neh!

aku ingatkan aku berseorang di sini. suasana suram. lampu yang dari jauh menyala malap sahaja. dan kemalapan ini boleh membuatkan aku ditangkap 'basah' kalau berduaan dalam keadaan suram ini. aku juga ditemani cahaya laptop yang juga dimalapkan supaya dapat mengurangkan penggunaan bateri. 

aku tidak keseorang. ye. memang tidak. tekaanku meleset 100%. cesss.. di sekitarku terdapat makhluk halus. memang halus betul.makhluk halus tersebut adalah... NyaMuk! nateh nyamuk! memang aku yang jadik mangse ko yer. memangla tak sakit kena gigitan ko tu. taula aku berdarah manis! but, damn! aku gak yang jadik mangse ko yer. 

woi nyamuk. boleh tak ko blah dari sini? tolongla.. aku ngah online ney... babi nyamuk betul la.. weh, kalo dahaga sangat, nu haa. kafe ali tak tutup lagi la.. bli jus mangga ke, tembikai ke. boleh aku tumpang sekaki. hee

haa ke'merapu'anku memang mencapai tahap maksima... wakaka crew...

skang, kat sblah aku ney ade la sekaple chinese.. coceng coceng bunyi diorang dok borak hape ntah. tu la, aku nak gak blaja bahasa mandarin ney. boleh gak paham apa la yang 2 orang ney cakapkan. aduh... nak amek bahasa mandarin kat  kolej komuniti, takde lak tenaga pengajar... rugi rugi...

aiseh... tak tahan dah.memang aku tak tahan. serius... kurang hajar nyamuk ney. telinga aku pun die nak masuk. ingat gue ke per....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...