nuff header

Thursday, July 22, 2010

aku kembali menulis...

demi mengisi mase lapang.. aku kembali menulisss.. ececeaaa so harini, khamis.. no class for engineering student(er aku tak pasti ada kelas ke tak, kawan2 yang cakap hehe)..so memang aku lepak terus pagi ni, yang mana sepatutnya aku menghadirkan diri aku ni ke kelas manu lab 1..yeaaa takder kelasss.. nak lompat jer rase..haha


menulis, menulis dan menulis lagi..(actually menaip kaka).. pagi ni.. oleh kerana internet yang slow kat bilik, aku online kat kafe(biasenye aku gi library he2)..nothing much.. surfing internet, baca forum, cek email, ym ngan kawan2.. tu rutin yang slalu aku lakukan kalo sampainyer tenet kat laptop aku neh.. memang best surf internet neh. segalanya ada di hujung jarii ceaa macam iklan handphone lak.hehe 


need to go.. banyak gi menda nak buat neh he2 adios amigosss

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...