nuff header

Thursday, May 27, 2010

PaGi Ini YaNg InDaH!!!!

Selamat pagi semer!!! selamat  bermandi.. selamat breakfast.. selamat bekerja. selamat berblogging dan selamar semua2 la yer.. amin he2 pagi ni awal2 lagi aku da sampai kat library ni semata nak ber'blogging'.. haha (mentang2la wireles library ni memang laju.. tak macam kat bilik yang macam siput sedut kelajuannya haha)..

so.. harap2la semua antara kita ni sihat yer.. sememangnya kesihata adalah anugerah ALLAH yang tidak terhingga!! Alhamdulillah... jadi gunakanlah mase kita dengan sebaiknya dan biarlah bermanfaat.. ceaa pagi hari dah bagi ceramah neh haha .. 





   


 pagi ni.. aku tak belek surat khabar pun lagi.. tak carik paper pun lagi untuk share ngan korang... tapi da terjumpe satu buku neh kat library..    ini diaaa he2

memang menarik la buku neh.. buku yang berbahasa inggeris dan memuatkan banyak interesting informations!!  dan aku suke buku ni coz die nyer cover tu..bukan macam cover majalah lain... unik skit.. mcam kasar skit kertas die.. he2 papepun.. click sini untuk ke laman web majalah WIRED neh!!


dan bawah ni aku kepilkan beberapa gambar yang aku ambik pagi neh he2 enjoy ur dayss!!!




ni la tempat aku lepak pagi neh..


satu sudut di library!!

mak aih.. sempat gi posing tu!
                              pemandangan indah.. masjid iium!     





                             

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...