nuff header

Monday, May 24, 2010

laptop laptop laptop...

dah dekat 2 jam aku dok depan laptop... memang berbuih bijik mate(err silap daa.. tu untuk mulut haha) merah bijik mate aku.. patutla bertambah power spect aku.. ni la puncanya.. he2 tau tak ape yang aku wat depan laptop neh?? haa ni la aku nak bagitau.. wahahaaa bukan tengok citer.. bukan main facebook(hehe memang tipu r kalo tak main fb) .. apa lagi.. surfing internet la brader...

surfing internet laa.. wangcyber..rahsiablogger dan banyak lagi yang aku surf malam neh..
untuk menambah ilmu pengetahuan di dada dan kepala otak neh.. haha kan besar sikit kepala
aku ni berbanding sebelum ney (haha joking..) korang tau2la kan.. memang bestla surfing kalo
internet laju.. kalo lembab.. usah cerita.. confirm menyumpah sumpah.. kucing lalu pun kena
skali sumpahan kite hek2

eh.. mengarut terlebih sudaa.. he2 actually nak cite betapa aku hargai laptop aku ini.. he2
banyak jasa laptop neh dalam kehidupan akuu.. really!


acer aspire 4736
intel core2duo processor T6400
(2.0 Ghz, 800 MHz FSB,2 MB L2 cache)
14 inch LED LCD
1GB DDR3 Memory
259 GB HDD
802.11a/b/g/Draft-N

wakaka tu la spect laptop kesayangan aku neh.. dan yang paling penting.. laptop ni abah aku yang belikan sebelum aku masuk universiti neh.. memang amat aku hargai!! thnks abah!!! hehe
harga laptop ney tak mahal pun.. tapi.. yang menjadikannya mahal dan amat bermakna bagiku sebab hadiah dari abahkuu.. amanah buatku.. ceaa dan dengan laptop neh. aku tak kesepian sangat kat bilik.. dapat layan citer, dapat study notes2..surfing internet dan dapat lihat gambar2 family aku yang berada di kampung(ececeaaaaa haha)

last but not least!!!! i really love this laptop!!! really n really like my laptop!! dan aku berjanji dengan diriku.. akan menjaga laptop ini semampuku.. yang terbaik!!! cayalaaahhh brooo he2

hehe nothing to lose...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...