nuff header

Sunday, May 23, 2010

KeRetA iDaMan!!


salam semer... haaa nampak tak apa yang aku nampak?? he2 cantik giler siot!!(er tekasar la plak)..

cun kan kete tuh.. bm4 z4 tuu.. memang tak keringla mulut aku tengok kete tuh.. wane hijau berkilau.. he2

alaa dalam hidup..seme orang ada kete idaman kan2.. kalo tak kereta pun.. mesti ada nyer kalo bab2 idaman ni kan2.. toksah nak tipuuuu he2 rumah idaman la, ipod idaman, laptop, pejabat sendiri ke.. seme2 la kan.. he2 dan ada gak dalam kepale tu isteri idaman kan2.haaa jangan tipu haha

so.. saje je nak ckap tentang kete idaman.. tengok je kete sebelah ni dah terbakr hati aku.. err terbakar je la.. no money no talk(kate orang puteh haha).. alaa mane tau mase depan nnti dapat aku bli kete ni kan2(gulp he2).. skang ni still tengah blaja.. insyaallah kalo ada rezeki ke.. kot2 bam!!! jatuh dari langit kete neh haha

papepun.. yang penting.. kite seme tahu matlamat hidup.. kereta idaman ke.. rumah idamn ke apa ke.. jadikan ia salah satu sumber motivasi diri kita.. usaha tu penting!! usaha, jangan putus asa dan doa kepada yang Maha Esa!! tanpa rahmat darinya.. tak gune hidup kite ye tak(ececeaa pandai plak aku haha)...

orait then..lapoo. nak gi makan... lets go my frenn!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...